Филтрирай резултатите
1-10 от 24
2 стр.

Приложно програмиране чрез web-ориентирани технологии

Средства за разработване на web-приложения. Езикови среди за програмиране на web-приложения. Web приложенията използват интернет за комуникационно средство и в тази връзка наследяват проблемите на глобалната мрежа.най-съществените от тях са...
28 стр.

Основни понятия в програмирането на езика Haskell

Haskell е език за строго функционално програмиране. Cъздаден е в края на 80-те години на 20-ти век. Hоси името на Haskell B. Curry – един от пионерите на смятането (математическа теория на функциите, дала тласък в развитието на множество езици...
9 стр.

Класове, обекти, конструктори, деструктори

Класовете са нови типове данни, дефинирани от потребителя. Те могат да обогатяват възможностите на вече съществуващ тип или да представят напълно нов тип данни...
4 стр.

Java програмиране от сървърната страна

Java програмиране от сървърната страна. Основната технология на Sun Microsystems за разработване на приложения и услуги в мрежова среда е Java 2 Enterprise Edition (J2EE)....
29 стр.

Обекто ориентирано програмиране

ООП – основни принципи и определение. ООП е съвкупност от принципи, методи и средства за програмиране, чрез които програмата се представя като съвкупност от взаимодействащи си обекти...
7 стр.

Въведение в наследяване на класове

Основни понятия. Проблеми при работа със сложни системи. Една от целите за ООП е борба с нарастващата сложност...
7 стр.

Класове в С ++

Понятие за клас. Клас - едно от най-важните в С ++ и е основно за много от свойствата на езика....
7 стр.

Промени, подобрения и нововъведения в системата MySQL 5.6

Developer milestone release (DMR) за MySQL 5.6 идва с редица нови и все още в процес на разработка функции за оупън сорс системата от бази данни, включващи подобрена репликация (копиране) и способността да се задмине SQL рамката за по-бърз достъп до...
10 стр.

Йеархия на класовете

Наследяването е начин за повторно използване на програмно осигуряване. Програмистът може да укаже, че създаден нов клас наследява данните - елементи и функциите - елементи на по-рано дефиниран клас...
23 стр.

Функции

Функциите са основните структурни единици, от които се изграждат програмите в C++. Всяка функция се състои от множество оператори, може и...