Филтрирай резултатите
1-10 от 4
2 стр.

Шаблони за дизайн

Шаблоните за дизайн (англ: software design pattern) представляват концепция предназначена за разрешаване на често срещани проблеми в обектно-ориентираното програмиране. Тази концепция предлага стандартни решения за архитектурни и концептуални проблеми...
3 стр.

Използване на обекти таймери

Kонтрол Тimer - приложение – за отчитане на равни интервали от време и изпълнение на зададени операции през определено време...
3 стр.

Формуляри. Работа с контроли. Основни понятия.

Свойства на контролите: Позволяват ни да променяме характеристиките на всяка контрола поотделно, т.е. всяка контрола има отделен списък със свойства...
23 стр.

Системи за визуално програмиране

Командата clc изчиства съдържанието на работния прозорец, премества курсора в горния ляв ъгъл на работния прозорец, но въведените до момента команди и получените резултати не се запазват и повече не са достъпни за преглед чрез скролера...